OUDERKERK AAN DE AMSTEL - Het klinkt wellicht tegenstrijdig, maar veel, heel veel verkopers voelen zich ongemakkelijk bij verkopen. Nog steeds worden er ‘trucjes’ toegepast om verkoopresultaten te manipuleren. Auteur Marie-José Giebels gelooft daar niet in. Ze gelooft in het verleggen van de focus van effectief naar affectief.


Wars van al die commerciële manipulatie; de trucjes en de spelletjes, schreef Giebels het boek ‘Verkopen zonder te verkopen’, voor al die mensen die het ook echt zat zijn om hun dienst aan de man te moeten brengen door trucjes te gebruiken. Marie-José gelooft niet in trucjes, bluffen of blaffen. Zij gelooft in oprecht nieuwsgierig zijn.

Giebels: “Op het moment dat je echt wilt horen wat er speelt bij jouw klant, kun je niet alleen beter advies geven, maar voelt een klant ook dat je oprecht bent. Gesprekken worden daardoor niet alleen veel leuker, voor beiden, maar gek genoeg ook veel dieper en effectiever. Als je echt benieuwd bent naar jouw klant en wat hem beweegt, kun je verkopen zonder te verkopen.”

In dit boek leer je niet alleen wat je moet weten, maar ook wie je moet zijn en hoe je het doet. Giebels kan je garanderen dat je niet alleen meer succes hebt, maar dat verkopen ook veel leuker en betekenisvoller wordt. Betekenisvoller omdat je verkoop persoonlijker kunt maken en samen met jouw klant ontdekt wat nu echt belangrijk is voor hem of haar.

Lancering

Bij het verschijnen van een nieuw boek, hoort een ‘feestje’. De feestelijke lancering van ‘Verkopen zonder te verkopen’ van Marie José Giebels zal op 17 mei a.s. van 16.00 tot 17.30 uur plaatsvinden bij Strandpaviljoen Aan de Plas, Aan de Wind 10 in Ouderkerk aan de Amstel

Wanneer u aanwezig wilt zijn bij de lancering, dan volstaat een bericht aan vandewaterhanneke@gmail.com onder vermelding van uw naam en het aantal personen. U kunt gratis parkeren bij Strandpaviljoen Aan de Plas.

Auteur

Marie-José Giebels (1972) werkte als Radio en TV Director Buying bij een mediabureau. Met een inkoopbudget van 200 miljoen euro onderhandelde zij over radio- en televisiereclamezendtijd bij RTL, SBS, Sky Radio, Radio 538… Zij gaf leiding aan een afdeling van dertig mensen. Naast inkoop moest zij haar onderhandelresultaten ook verkopen aan klanten als Heineken, Nestlé, Ahold, ING, Rabobank, Masterfoods… In haar rol als leidinggevende, inkoper en verkoper zag zij wat er veelal misging in verkoopgesprekken. Na haar vierjarige opleiding in NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren) startte zij in 2008 haar eigen bedrijf Mind Direction, waarmee ze dienstverlenende organisaties helpt aan harde resultaten met zachte sales.

Boekinformatie

‘Verkopen zonder te verkopen’ wordt, als hardcover, uitgegeven door Willems Uitgevers. Het ISBN luidt: 9789493306400 en het kost € 25,--. ‘Verkopen zonder te verkopen’ is, vanaf 1 mei, overal te bestellen, onder meer via https://boeken.cafe/boek/verkopen-zonder-te-verkopen/